Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

[Tο Κουτσό: αμπερλουδαχαμίν]



5-6, 12-13, 19-20, 26-27 του Νοέμβρη]

Τι σημαίνει «Αμπερλουδαχαμίν»; Ο Χαρίλαος Τρουβάς μελοποιώντας μια εκλογή από το βιβλίο προσπαθεί να λύσει το αίνιγμα του Σαμσών Ρακά απαντώντας στην ποιητική σύνθεση με μία μουσική σύνθεση. Με ένα έργο εξ έργου. Τραγουδώντας το στο πιάνο, το παρουσιάζει ζωντανά όλα τα σαββατοκύριακα του Νοέμβρη στο χώρο που το εμπνεύστηκε: σε ένα συνηθισμένο δυάρι των Αμπελοκήπων, πλησίον του ομώνυμου σταθμού του Μετρό. Δεκαέξι κομμάτια για δεκαέξι ακροατές τη φορά. Απαραίτητη η τηλεφωνική κράτηση θέσεων στο 6977721133. Στο χώρο θα εκτίθενται ζωγραφικά έργα που δημιούργησε ο Σαμσών Ρακάς ενώ θα διατίθεται η μουσική σε cd.

Είσοδος δωρεάν.
Μουσική διάρκεια: 40 λεπτά

ΥΓ: Το εξαντλημένο από καιρό Αμπερλουδαχαμίν, αν και συμφιλιωμένο με τη σιωπή του, επανεκδίδεται ως τιμητική προσφορά στην μελοποίησή του, και πριν πάρει το δρόμο των βιβλιοπωλείων θα διανέμεται αποκλειστικά στο χώρο των σπιτικών συναυλιών.

Για περισσότερα ίνφο μπες e΄δώ: https://www.facebook.com/events/1781939638744019/



Καλησπέρα 6977 72 11 33 – μπορώ να κάνω μία κράτηση για τις 19 Νοεμβρίου; Θα ήθελα (εκτός από ένα πόλεμο) μία θέση (μυστική) για τον εντεκάχρονο Ραούλ, μία θέση (στο πάτωμα) για μένα, μία θέση (σε καναπέ) για τη μάνα μου, δύο θέσεις (κοντά σε παράθυρο) για τις κόρες μου, ένα (άδειο)σκαμπό για τον πατέρα μου, μία θέση ( ναι χωράνε) για όλες τις πρώην μου, μία θέση για το προσωπικό μου φωτογράφο Μανόλη Λαγουτάρη (για να΄χω κι εγώ συμπότες!) και μία θέση (κάπου κοντά μου) για την Ωραία των ονομάτων  -το κάθαρμα του μεγαλείου μου - που στις μέρες μας ακούει σ΄ένα όνομα, μισό Παναγιά / μισό δικτάτορας. Καλή μας αντάμωση στα σπιτικά αμπερλουδαχαμίν του νοέμβρη. Εκεί όπου ο Χαριλάος Τρουβάς κάθε σαββατοκύριακο θα κοπανάει τα πιάνα και ο Σαμψών Ρακάς –όπως πάντα-τις ψυχές μας. Ελάτε ))) Ζητείται λαός για εξέγερση!

*απόψε η ραδιοφωνική μεταφορά του μπλογκ θα μεταδοθεί  εκτάκτως στις 19: 00 (αντί στις 23:00) e΄δώ: http://www.metadeftero.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου